Första inlägg

Hej! Jag heter Maja. I många år har jag haft lust att skaffa en blogg, men har inte vågat. Vem vill läsa om mig? Pinsamt om någon säger nått i skolan. MEN igår när jag var med min kompis Clara började vi prata om vad gör allt om 100 år? inget. Så nu skaffar jag en blogg. En blogg där jag lägger upp bilder från resor och vardag, skriver om vardagligt snack.
Att starta en egen youtubekanal som dom stora Zoella, Bethany Mota och Missglamorazzi är något som jag tycker vore jätte kul,får se vad som händer...
Men kul! Nu kör jag, trevlig lördag på er :)
 
 
sixten, cozy time
Iphone snaps

Kommentarer:

1 Elinor:

Kul!

2 Hanna:

Jag tänkte precis likadant innan jag skaffade min blogg! ''Pinsamt om någon i skolan märker'' Men jag tog också mod till mig och startade en blogg (bara ett par veckor sedan jag gjorde det) . Lycka till med bloggandet!:)

Svar: Tack så mycket, vad roligt! :)
Maja Gallstad

Kommentera här: